وزگار نو: خانم لوئیس هریس طراح لباس حیوانات است. او هرچه از این راه بدست می آورد نیمی از آن را به نام سگش که لولا نام دارد می کند.

این سگ وارث ثروت زن میلیونر است! +عکس

وی معتقد است هرچه به سگش هدیه دهد او لیاقتش را دارد چرا که وی این ثروت را مدیون اوست. گفتنی است لوئیس اولین لباسها و طرحهای خود را برای لولا استفاده کرد و این لولا بود که توجه همه را به سوی او جمع کرد و حالا لوئیس معتقد است لولا زندگی او را تغییر داده و او را از یک دختر منزوی و افسرده به یک دختر ثروتمند تبدیل کرده است.

این سگ وارث ثروت زن میلیونر است! +عکس

وی برای لولا هلکوپتر شخصی زیور آلات و تخت خواب 5 هزار پوندی تهیه کرده است



تاريخ : دو شنبه 12 اسفند 1392 | 19:1 | نویسنده : عاطفه |

مهاجرت وال ها،پرندگان،پروانه ها،خفاش ها و دیگر جانوران مثال های جالبی از رفتار جانوران هستند.بعضی جانوران هزاران کیلومتر فاصله را بین دو مکان مشخص طی میکنند.

زیست شناسان برای دنبال کردن جانوران در مسیر های مهاجرت از ماهواره ها استفاده میکنند.یک فرستنده ی کوچک که دارای مدار الکترونیکی،یک باتری و یک آنتن است را به جانور وصل میکنند.ماهواره علایم رادیویی فرستنده را میگیرد،تقویت میکند و به یک پایگاه اطلاعاتی روی زمین میفرستد. کامپیوتری که در این پایگاه اطلاعاتی وجود دارد با تجزیه و تحلیل این اطلاعات موقعیت جاندار را تعیین میکند.زیست شناسان از جمله رفتار شناسان اطلاعات مربوط به جانور مورد علاقه خود و مسیر مهاجرت آن ها را از این پایگاه و از طریق اینترنت جمع آوری می کنند



تاريخ : پنج شنبه 8 اسفند 1392 | 11:5 | نویسنده : عاطفه |



تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392 | 12:6 | نویسنده : عاطفه |


چگونه از ماهی قرمز خود نگهداری کنیم ؟


 





 

با شروع عید و خوشحالی ما ، مرگ و میر و عذاب این ماهیها شروع می شود ؛ غافل از این که بایستی با جانداران خداوند مهربان بود و با بی دقتی و سهل انگاری خود با جان موجودات خداوند بازی نکرد متاسفانه ما انسانها این اصل را فراموش کرده ایم که آه و نفرین حیوانات زبان بسته ، حتی اثرپذیرتر از آه و نفرین مادر می تواند باشد . حیوانات نیز درست مثل ما انسانها حق زندگی و حق برخورداری از نعمتهای الهی را دارند . بنابراین لازم است نسبت به سرنوشت این موجودات زبان بسته حساس بود و تا مقداری که توانایی و قدرت داریم با نهایت دقت و تلاشمان ، به نگهداری و مراقبت از جاندارانی بپردازیم که زندگی و جان آنان هم اکنون در اختیار ماست.

چگونه از ماهی قرمز خود نگهداری کنیم ؟

● نحوه ی تعویض آب ماهیان قرمز عید:
زمانی که آب ماهیها تیره شده و یا می بینید که بیشتر ماهیها در فضای بالای سطح آب شنا می کنند و حبابهایی را در سطح آب ایجاد می کنند، بایستی آب ماهی با سرعت و دقت تعویض شود . برای تعویض آب حداقل بایستی ۱۲ ساعت آب سالمی که ماهی را می خواهیم در آن بریزیم ، در جایی بگذاریم تا کلر آب به طور کامل از بین برود و با دمای قبلی آب که ماهی عید در آن بوده هم دما شود . تکرار می کنیم که حتما در تعویض آب ، کلر آن کاملا از بین رفته باشد و حتما کنترل نمایید که دمای آب تازه با دمای آبی که ماهی قبلی در آن بوده ، یکسان باشد یا تفاوت دمایی کمی با هم داشته باشند
● چگونگی غذای ماهیها:
تمامی موجودات زنده برای زنده ماندن نیاز به غذای مناسب و متنوع دارند . کمبود غذا باعث مرگ و عذاب این ماهیها خواهد بود؛ بنابراین لازم است روزانه حداقل در دو وعده ی صبح و شب ، غذا به ماهیها بدهیم .. یادآوری می کنیم که تنها از یک نوع غذا برای ماهی ها استفاده نشود و تنوع غذایی بایستی در غذای این ماهیها رعایت شود ، چون نیاز های غذایی ماهیها تنها از یک نوع غذا برطرف نمی شود. چنانچه ما انسانها نیز برای زنده ماندن از وعده های غذایی مختلف و متنوع در برنامه ی غذایی خود استفاده می کنیم ، بایستی برای ماهی عید نیز علاوه بر غذاهای آماده ی مختلفی که از آکواریوم فروشیها می خریم و بسیار هم ارزان است ، می توان از دل و جگر نپخته و تازه ی گوسفند به مقدار بسیار کم ، یا سفیده ی تخم مرغ آبپز شده هم در بعضی از وعده ها به صورت بسیار ریز و قطعه قطعه شده استفاده کرد. غذاها باید به مقداری ریخته شوند که حدودا در عرض پنج دقیقه خورده شوند.چنانچه ظرف نگهداری کوچک بوده یا شیشه ای نباشد ماهی دچار بی اشتهایی وسرانجام مرگ خواهد شد . البته می توان در صورت نبود غذای ماهی از خرده نان نیز استفاده کنیم.اما خرده نان غذایی ناقص بوده و نمی تواند که احتیاجات بدنی ماهی عید را کاملا برآورده سازد
● نکات مربوط به نگهداری ماهیهای قرمز عید :



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392 | 10:10 | نویسنده : عاطفه |

 

 

 

نهنگ ها یکدیگر رابه اسم صدا می زنند



نهنگهای قاتل حداکثر ۱۷ صدای مختلف دارند که از این آوازها برای تشخیص دادن اعضای گروه خود استفاده می کنند.
پژوهشهای یک زیست شناس آلمانی نشان می دهد که نهنگها با گویش محلی خود با هم صحبت کرده و یکدیگر را به اسم صدا می کنند.
"هیک وستر" زیست شناس آلمانی که از سالها قبل رفتار این پستانداران دریایی را در دریاهای نروژ مطالعه می کند کشف کرد که نهنگها هر یک برای خود اسمی دارند و یکدیگر را به اسم صدا می زنند.


این محقق در این خصوص اظهار داشت: "می توانیم بگوییم لحن و آهنگ آوازهای نهنگهای قاتل و نهنگهای دلفینی با یکدیگر متفاوت است. این پستانداران دریایی از یک سیستم ارتباطی بسیار شگفت انگیز برخوردارند. آنها اطلاعات بسیاری دقیقی را با هم تبادل می کنند. برای مثال یک نهنگ می تواند به دوستان خود بگوید: شما از طرف راست به شاه ماهی حمله کنید و من از طرف چپ این کار را می کنم."

 

گروههای نهنگها از نظر گویشی نیز با هم متفاوت هستند. به طوری که گویش هر خانواده با خانواده دیگر متفاوت است یعنی وقتی چند گروه در کنار هم هستند، نهنگها برای اینکه همدیگر را گم نکنند صداهای متفاوتی تولید می کنند. نهنگهای قاتل حداکثر ۱۷ صدای مختلف دارند که از این آوازها برای تشخیص دادن اعضای گروه خود استفاده می کنند.


نهنگها بیش از سایر جانوران دریایی از صدای کشتیها رنج می برند چراکه این اصوات، ارتباطات میان آنها را مختل می کند. علاوه بر این، شکار بی رویه نهنگها، آلودگی بیش از حد آبها و زباله های دریایی هر روز موجب مرگ تعداد زیادی از نهنگها می شود.



تاريخ : پنج شنبه 1 اسفند 1392 | 9:54 | نویسنده : عاطفه |

- همستر سوری Syrian Hamster
این نژاد به همستر طلایی معروف است و از آنجایی که به اعتقاد خیلی‌ها وی مناسب‌ترین همستر برای کودکان محسوب می‌شود، بیش از سایر نژادها به عنوان حیوان خانگی مطرح گشته است. این نژاد بسیار منزوی است. طول آن تا 20 سانتیمتر نیز می‌رسد. از سایر ویژگی‌های ظاهری حیوان می‌توان به پاهای بدون موی آن، جیب‌های گونه‌ای حجیم و تنوع رنگی زیادش اشاره کرد. همستر سوریه‌ای به راحتی اهلی و رام گشته و حداکثر طول عمر آن 5/2 سال است.

 

۲ - همستر رومانی Rumanian Hamster
این همستر شبیه همستر سوری است و محل زیست آن در علفزارها و جلگه‌های رومانی، شمال روسیه و بلغارستان است. همستر رومانی معمولاً به رنگ قهوه‌ای با شکم سفید رنگ دیده می‌شود. اندازۀ آن 20 تا 25 سانتیمتر است. این همستر نیز همانند همستر ترکیه‌ای اغلب در تحقیقات پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همستر رومانی بیشتر زندگی خود را در سوراخ‌های زیرزمینی که به طرز استادانه‌ای، ورودی و اتاقک‌های متعددی برای آن ترتیب داده، سپری می‌کند و بین فصل بهار و تابستان به فعالیت تولیدمثلی می‌پردازد.

 

۳ - همستر روبورفسکی Roborovski Hameste
منشأ این نژاد همستر قسمت‌های غرب و شرق مغولستان و شمال چین می‌باشد. این نژاد کوچکترین نژاد همستر محسوب می‌شود. از آنجایی که از نظر رفتاری ترسو می‌باشد، رام و اهلی کردن آن چندان راحت نیست، از اینرو نژاد مناسبی به عنوان حیوان خانگی نمی‌باشد. همستر روبورفسکی طلایی – نارنجی با شکم و ابروهای سفیدرنگ و چشم‌های سیاه، از زیباترین و جذابترین همسترها محسوب می‌شود. طول عمر این همستر تقریباً 3 سال است.

از خصوصیات دیگر این نژاد سریع و فرز بودن آن است. این ویژگی به اضافۀ کوچک بودنش، وی را قادر می‌سازد تا از کوچکترین و باریک‌ترین منافذ قفس بیرون بیاید. این نژاد همستر روحیۀ اجتماعی بسیار بالایی دارد به همین خاطر می‌توان آن را با سایر نژادهای همستر نیز نگهداری کرد.

 

۵ - همستر کوتولۀ زمستان سفید روسی Dwarf Winter White Russian Hamester

منشأ این نژاد نواحی جنوب شرقی و جنوب غربی سیبری و جلگه‌های پرعلف قزاقستان می‌باشد. نسبت به همستر کوتولۀ روسی جثۀ کوچکتری دارد و حداکثر طول آن 10 سانتیمتر می‌باشد. خصوصیت جالب این نژاد که در واقع اسم خود را نیز از همین ویژگی‌اش گرفته، این است که در فصل زمستان رنگ آن تغییر کرده و سفید می‌شود.
از خصوصیات ظاهری حیوان می‌توان به جثۀ بسیار کوچک، چشمان برجسته، ستون فقرات خمیده، گوش‌های خاکستری رنگ، شکم سفید و پاهای خزدارش اشاره کرد. همستر کوتولۀ زمستان سفید روسی فوق‌العاده اجتماعی است و به راحتی اهلی می‌شود. حداکثر طول عمر این نژاد 2 سال است.

 

۶ - همستر کوتولۀ روسی Dwarf Russian Hamester

این نژاد همستر طولی به اندازۀ 10 تا 12 سانتیمتر داشته و دارای بدنی چاق، گرد و شفاف می‌باشد. محل سکونت آن در جلگه‌ها و صحراها و مناطق نیمه بیابانی آسیای مرکزی می‌باشد البته وی در علفزارهای مغولستان و شمال چین نیز زیست می‌کند. یک نکتۀ جالب در مورد این نژاد این است که نرها از ماده‌ها بزرگتر هستند. همستر کوتولۀ روسی یک حیوان اجتماعی بوده و به راحتی با سایر همسترها کنار می‌آید. طول عمر آن حداکثر 2 سال است. با توجه به این که این نژاد از صبر و تحمل چندان زیادی برخوردار نیست بنابراین به هنگام احساس ترس، احتمال این که اقدام به گاز گرفتن بکند زیاد است. با این حال با توجه به اندازۀ کوچکی که دارد، حیوان خانگی خوبی برای کودکان محسوب می‌شود. از ویژگی‌های دیگر این نژاد همستر داشتن بدنی با حالت ارتجاعی و قابل انبساط و پاهای پرمو است.

۷ - همستر چینی Chinese Hamester

منشأ این همستر مغولستان و قسمت‌های شمال چین می‌باشد. همستر چینی از لحاظ ژنتیکی بسیار شبیه به موش است به همین خاطر اهلی و دست‌آموز کردن آن مشکل است. همستر چینی بسیار ترسو بوده و در فصل جفت‌گیری ماده‌ها رفتار تهاجمی شدیدی نسبت به نرها دارند. این همستر اغلب به رنگ قهوه‌ای با رگه‌های تیره دیده می‌شود. گوش همستر چینی، خاکستری بوده و دارای چشمان سیاه رنگی می‌باشد. این نژاد بسیار اجتماعی بوده و به راحتی با نژادهای دیگر اخت می‌شود. حداکثر طول عمر حیوان 3 سال است.



تاريخ : شنبه 5 بهمن 1392 | 21:33 | نویسنده : عاطفه |
تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392 | 18:56 | نویسنده : عاطفه |




تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392 | 18:54 | نویسنده : عاطفه |

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: "دورتی داویدسون" خانم 61 ساله ای است که قادر به راه رفتن نمیباشد ، او در منزلی تنها زندگی میکند و تنها مونس او یک سگ آموزش دیده است . این زن درحالیکه حالش بسیار بد شده و روی زمین افتاده بود از سگش تقاضای کمک کرد و او در تماس با پلیس جان این زن را نجات داد.

نجات زن 61 ساله توسط سگ قهرمان +عکس

به گفته این زن  زمانیکه او در حمام بوده است حالش بد شده و روی زمین افتاده بود . سگش وقتی متوجه حال وخیم وی شده است و دیده که او حتی قادر به نزدیک شدن به تلفن نیست با فشار یک دکمه که برای چنین موقعیتهایی تعبیه شده است با پلیس تماس گرفت و جان صاحبش را نجات داد.
این سگ آموزش دیده است و میتواند به راحتی تمام نیازهای یک انسان معلول را شناسایی و رفع کند. خانم "داویدسون" میگوید این سگ را از زمانیکه توله کوچکی بوده است از یک مرکز آموزش سگ برای افراد معلول خریداری کرده است و مدت زمانی زیادی است که با او زندگی میکند و از اینکه حالا این سگ جانش را نجات داده است خیلی خوشحال است.
این سگ "اسپریت" نام دارد اما صاحبش قصد دارد به خاطر این اقدام به موقع و معجزه آسایش نامش را به "قهرمان" تغییر دهد چراکه کار او باعث شده است تا صاحبش زندگی دوباره ای بیابد.



تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392 | 18:51 | نویسنده : عاطفه |

دنیای حیوانات زیبایی های فراوانی دارد زیرا این موجودات در تمام شرایط به هم کمک می کنند و گاهی اوقات می توان اتفاقات بسیار عجیبی را در دنیای آن ها مشاهده کنیم.

به گزارش نامه به نقل از باشگاه خبرنگاران ،گاهی اوقات حیوانات در طبیعت از یکدیگر تغذیه می کنند اما همیشه این قضیه شکار و شکارچی برپا نیست و در شرایطی حیوان ها به عنوان پشتیبان به هم میرسند و کمک های زیبایی به یکدیگر می کنند. گاهی اوقات حتی جان یکدیگر را از مرگ نجات می دهند.

"اعظم حسین" عکاسی است که چند وقت پیش در حال عبور از برکه ای کوچک بود که ناگهان متوجه شد موشی درون آب گیر افتاده است و قورباغه ای ر حال کمک کردن به او است. این مورد که امری عجیب است باعث کنجکاوی بیشتر این عکاس شد.




او در توضیح مشاهداتش میگوید: این دو موجود بامزه ابتدا کمی با زبان حیوانی با یکدیگر صحبت کردند و سپس موش که در حال غرق شدن بود روی کول قورباغه پرید و به سمت ساحل حرکت کرد.

این عکاس می گوید اگر قورباغه در محل حاضر نمی شد حتما موش بیچاره جانش را از دست می داد اما این منجی توانست فرصتی دوباره به موش برای زندگی بدهد. البته پس از رسیدن به ساحل هر دو موجود خیلی سریع پنهان شدند.

 



تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392 | 18:34 | نویسنده : عاطفه |

 



در کشور ایران و گاها بیشتر کشور های دنیا مردم هنوز اطلاعات کافی در مورد این حیوان را ندارند و اساسا سوالات فراوانی قبل از اقدام به نگهداری از این حیوانات در ذهن فرد ایجاد می شود
من تلاش خود را میکنم تا بتوانم حداقل سوالاتی را پاسخ بدهم


آیا ایگوانا ها مریضی مشترک با انسان دارند ؟

در جواب باید بگویم که بله ، بیماری مشترک وجود دارد
مهمترین بیماری که ممکن است بین انسان و ایگوانا باشد سالمونلا نام دارد
این بیماری از طریق ارتباط مسقیم با مدفوع و یا پوست منتقل می شود که البته کاملا قابل کنترل و پیشگیری می باشد و پیشنهاد می شود در مورد این بیماری تحقیق کامل را به عمل بیاورید

آیا ایگوانا ها شخص را مورد حمله قرار می دهند ؟

ایگوانا ها دارای چهره ای ترسناک و پر ابهت و پر جذبه هستند و این خود باعث ترس بیشتر عده ای انسان ها از این حیوان می شود ، اما در باطن شاید به گونه ای دیگر باشد
آن ها دارای اخلاق های گوناگونی بوده و با توجه این موضوع و نحوه نگهداری و شرایط زندگی، خل و خوی حیوان میتواند متفاوت باشد

به عنوان مثال جایگاه نگهداری این حیوان یکی از مهمترین دلایل استرس و ترس حیوان است
محل قرار گیری ویواریوم ایگوانا ها اساسا نباید از قد انسان پایین تر باشد زیرا همواره باعث استرس حیوان شده و خود نیز دلیلی بر پرخاشگری ایگوانا ها می باشد
دلایل عمده دیگری نیز وجود دارد که در زمانی بعد مفصلا در مورد آن توضیح میدم

خرید ایگوانا

به خاطر داشته باشید که همواره خزندگان را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا از سلامت جسمانی و امراض آن اطمینان کافی را داشته باشید
فیمت ایگونا هم اکنون در حدود 200 هزار تومان می باشد

توصیه من همیشه برای خرید ، بچه ی ایگوانا ها برای افراد مبتدی بوده ، زیرا میتوانند به مرور آشنایی خود را بیشتر و بهتر از پس خوراک و دیگر احتیاجات آن بر بیایند

محل نگهداری

محل نگهداری ایگوانا ها تقریبا ویژه می باشد و فردی که مسئولیت چنین حیوانی را بر عهده میگیرد باید بداند که توانایی بر آورده کردن همه احتیاجات ایگوانا دارد
اولیه ترین احتیاجات این حیوان رو میتوان به تهیه ویواریوم استاندارد ، لامپ یو وی بی (UVB) ، محیط مرطوب ( با استفاده از بخار سرد ) و گرمای استاندارد ( لامپ گرما زا ) و رژیم غذایی اصولی اشاره کرد

رژیم غذایی

ایگوانا ها به هیج عنوان گوشت خوار نمی باشند

در این تاپیک سعی نخواهم کرد زیادی تخصصی بحث را جلو ببرم ، اما به گوشه ای از رژیم غذایی این حیوان اشاره خواهم کرد

غذای ایگوانا معمولا به صورت میکس بوده که شامل نخود فرنگی ، شاهی ، برگ ترب ، یونجه تازه ، شوید ( به میزان کم ) ، لوبیا سبز ، نخود فرنگی ، کدوسبز ، کدو حلوایی ، فلفل دلمه ای سبز بامیه ، قارچ ( به میزان کم ) ، هویج ، سیب ، انگو ، آناناس ، هندوانه ، طالبی ، خربزه

اما به یاد داشته باشید که هر کدام از این غذاهای نام برده درصد خاصی دارد و در تاپیکی مجزا اختصاصا شرح خواهم داد


نویسنده : میلاد هریس


اختصاصی انحمن دوستداران حیوانات و محیط زیست



تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392 | 12:6 | نویسنده : عاطفه |

کشف ماهی شگفت انگیز از جنس طلا+عکس

کشف ماهی شگفت انگیز از جنس طلا+عکس


این ماهی کاملا به رنگ طلایی است و دانشمندان قسمت‌هایی از بدن این ماهی زیبا را دارای طلای خالص ۲۴ عیار می‌دانند!


 یک ماهی شگفت انگیز که در آبهای اطراف تایوان کشف شده و در موزه طبیعت تایوان نگهداری می‌شود.





تاريخ : چهار شنبه 4 دی 1392 | 18:15 | نویسنده : عاطفه |

در حالی که حیوانات جدیدی در دنیا کشف می شوند گاهی نیز شگفتی های خاصی مانند به دنیا آمدن حیواناتی با دوسر یا رنگ غیر طبیعی رخ می دهد که همه دانشمندان را به شگفتی وا می دارد. یکی از جالب ترین نمونه های تغییر رنگ در میان حیوانات سفید شدن یا بور بودن آن هاست. این مورد شاید در انسان ها طبیعی باشد، اما حیوانات هزاران سال است که به یک شکل خاص هستند و اگر یک نمونه عجیب در میان آن ها پیدا شود، کاملا به چشم می آید.

** تمساح سفید











 

 

 

 

در حاشیه رودخانه می سی سی پی در آمریکا نزدیک به 2 میلیون تمساح زندگی می کند که تنها 40 عدد از آن ها سفید هستند. به این تمساح های سفید به اصطلاح "الماس های سفید" گفته می شود و تحت شرایط خاصی زندگی می کنند. این تمساح ها دقیقا مشابه ها دیگر هم نژادهای خود درنده اند اما رنگشان پریده است. این تمساح ها معمولا سعی می کنند خود را در کنار سنگ های مختلف پنهان کنند زیرا در آب یا چمن و جنگل به راحتی دیده می شوند.

پنگوئن سفید












 

 

 

 

پنگوئن ها همیشه سفید به دنیا می آیند ولی به مرور به رنگ مشکی و با حاشیه سفید تبدیل می شوند، اما در سال 2002 در یکی از باغ وحش های انگلستان پنگوئنی جالب و سفید به دنیا آمد و باعث جذب هزاران گردشگر شد. این پنگون سفید در دنیا بی نظیر است و کارشناسان احتمال به دنیا آمدن این چنین موجودی را "یک در یک میلیون" می دانند. این پنگوئن که "قطره برف" نام گذاری شد در دوران بچگی کاملا طبیعی بوده است ولی به مرور رنگش به سفید تبدیل شد.

** وال سفید












 

 

 

 

با این حیوان حتما آشنا هستید و اسمش را به صورت "موبی دیک" شنیده اید. برای اولین بار فردی به نام "پاول هودا" این وال را مشاهده کرد و از آن زمان تا به حال نزدیک به 30 بار دیگر دیده شده است.  تا به حال کارگردان های زیادی با الهام گرفتن از این وال فیلم یا انیمیشن های مختلف ساخته اند . این وال در نظر سنجی های جهانی یکی از مشهورترین حیوانات دنیا است.

** سنجاب های سفید


















 

 

 

 

 

 

سنجاب ها حیوانات بازیگوش و البته تند و تیزی هستند و با رنگی که دارند به راحتی توانایی پنهان شدن در میان چوب و تنه درختان را دارند، اما در میان هر یک میلیون سنجابی که به دنیا می آید ممکن است 10 عدد سفید رنگ باشند که البته عمری بسیار کوتاه دارند زیرا نمی توانند در طبیعت به راحتی پنهان شده و زندگی کنند. این سنجاب های سفید گاهی نیز توسط شکارچیان برای "تاکسی درمی" شدن یا حتی اهدا به باغ وحش گرفته می شوند.

** گوزن سفید











 

 

 

گوزن ها از جمله حیواناتی هستند که بیشتر به خاطر پوست و ظاهر جالبشان شکار می شوند. از هر 100 هزار گوزن متولد شده یکی ممکن است سفید باشد که به عنوان گوزن قطبی شناخته می شود. این حیوانات بدنی کاملا سفید و البته چشمانی صورتی دارند. گوزن های سفید خیلی زود توسط شکارچیان کشته می شوند چرا که ارزش پوست و سر آن ها بسیار بیشتر از یک گوزن معمولی است.



تاريخ : چهار شنبه 4 دی 1392 | 18:9 | نویسنده : عاطفه |

 

 

تصاویر جالب و خبری از سراسر دنیا  Interesting pictures and news,عکس های حوادث روز خبر روز دنیا حوادث جالب تصاویر جالب و خبری بهترین عکس هفته

وال

 

تصویر بالا یک وال نر ۵۵ فوتی که توسط امواج آب در سواحل رودخانه تایمز در منطقه گرینویچ لندن در تاریخ ۲۰ ژوئن به گل نشسته را نشان می دهد.اما نگران نباشید، این وال از فایبر گلاس ساخته شده است!!

این مرکز هنری، که جشنواره بین المللی و نمایشگاهی گرینویچ را افتتاح نمود ، به منظور جلب توجه به تاریخ لندن به عنوان مرکز صنعت صید نهنگ طراحی شده است.



تاريخ : چهار شنبه 4 دی 1392 | 18:4 | نویسنده : عاطفه |

یده بان حقوق حیوانات: فیث (Faith)، سگ ماده‌ای است که دسامبر ۲۰۰۲ در ایالات متحده امریکا با سه پا به دنیا آمد؛ دو پای کامل عقبی و یک پای بدشکل جلویی؛ پای جلویی در ۷ماهگی قطع شد. مالک او جود استرینگ فیلو(Jude Stringfellow) هنگامی که سگ مادر سعی داشت توله ناقصش را خفه کند او را پیدا کرد و به خانه آورد. بسیاری از مردم، از جمله دامپزشکان، پیشنهاد کردند که فیث را با روش اوتانازی از بین ببرند. درعوض جود با یک قاشق کره بادام زمینی فیث را تشویق به راه رفتن به شیوه لی لی کردن کرد اما فیث تصمیم گرفت که مثل آدمیان روی دو پا راه برود! کُرکی سگ دیگر خانواده با واق واق کردن فیث را به حرکت کردن بر روی دو پا تحریک می‌کرد. فیث تنها سگ دو پای جهان نیست، سگ دیگری در شیهواهوا در ایالت تگزاس با همین شرایط زندگی می‌کند اما فیث مشهورترین سگ دو پای جهان است. کتابی با عنوان، با کمی ایمان( with a little faith) بر اساس داستان زندگی فیث منتشر شده‌است. فیث و صاحبش جود به برنامه تلویزیونی پربیننده اپرا وینفری نیز دعوت شده‌اند. تصویر این سگ به عنوان عکس روی جلد بر بسیاری از مجلات جهان نقش بسته است.http://static.arw.ir/wp-content/uploads/2012/05/Animal-Rights-Watch-ARW-3759.jpg



تاريخ : پنج شنبه 28 آذر 1392 | 13:54 | نویسنده : عاطفه |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.